Известие

Collapse
No announcement yet.

сваляне гредите на тавана

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Здравейте, видях тази тема още като си смених старата 145-ца с 156 Sportwagon facelift 2004 1,9 JTDm 16v. Купих я преди 8 месеца и малко след това си купих и греди за таван от морга и от тогава се каня да разкостя всичко и да видя мога ли или не мога.... понеже не намерих колеги в нета които са го правили. Оказа се че МОГА. Работата е доста трудоемка но не е неръзможна.
    1. На втпросите дали има подсилване отдолната страна отговорът е "не точно". Потготвени заварени за тавана гайки от вътрешната страна има само отзад ( задните 2 болта), като само едната гайка се вижда от долу и през нея удряте един център и на тавана ви става рогче, после център на обратно и с свредло 6мм пробивате много внимателно за да не повредите резбата. след което удряте център и отпред, където няма гайка а само място за пробиване http://clubalfaromeo.com/forum/album...pictureid=4837 http://clubalfaromeo.com/forum/pictu...pictureid=4838 а това е предния отвор в който трябва да направите център и да пробиете http://clubalfaromeo.com/forum/album...pictureid=4836
    След като сте пробили една дупка отзадната страна и една от предната останалите 2 дупки ги подвеждате по самата лайсна след като е поставите отгоре и просто маркирате останалите 2 дупки ( една отпред и една отзад. За отпред аз си направих 2 правоъгълни планки които да ми служат за шайба и с гайка отдолъ стегнах и сложих лепило за резба. Пропуснах да кажа, че за всеки случай, преди да поставя гредите около всички дупки поставих от този специалния черен силикон който се използва за монтаж на авто стъкла. Стягате и това е всичко.
    2. На въпросите " как се смъква тапицерията", обяснявам: Първо си разкачате клемата на акомулатора защото на тарана има аербеци, второ дръпвате уплатненията на вратите и багажника за се освободят корите. Смъквате дръжките които са само на 2 болта, сенниците, плафоните и на задните колонки разкачате коланите, също е лесно. След това идват шибаните щипки..... аз използвах такъв комплект благодарение на който успях да счупя само една щипка http://olx.bg/ad/komplekt-za-razglab...a-ID5Mgou.html
    Започвате от колонките отляво и дясно на предното стъкло, след нато ги няма уплътненията леко отваряте и виждате къде е най горната щипка, те са 2 и с помоща на лостчето от комплекта я откопчавате, след това долната и излиза, така и другата колонка. под централния плафон има 3 болта развивате ги и предната част е освободена.
    Тавана от средните колонки се измъква само с издърпване. На задните колонки след като сте освободили коланите има 2 болта и 2 щипки и те се измъкват по аналогичен начин и накрая централната задна пластмаса е само на 4 щипки и с помоща на лосчетата пада и тя след което на самия таван под тази кора има хванати още 2 болта и 2 щипки ислизат и те и таванът е освободенно си стои горе и не пада.
    бъркате внимателно с ръка от едната страна и го натискате равномерно гокато се отлепи, хванат е с велкро ( котешко езиче, лепка,) има различни имена и след като се разлепи пада и го издтрпвате през багажника. http://clubalfaromeo.com/forum/album...pictureid=4835 Надявам се да съм бил полезен.... Ако някой има някакви въпроси в последствие може да звънне 0883 516 793 Никола.

    И за финал искам да кажа че стана изключително здраво, с всичка сила клатя колата за гредите и нито равана се гъне нито потдава от някъде, после сложих товар 2 торби цимент - 100кг като разбирасе аз имам напречни греди нонрирани в/у надлъжните и няма проблем....
    Last edited by Nikola_ss; d.m.y г., 12:00.

    Comment

    Working...
    X